Popular Post

Posted by : Qifwhysoserious Friday 7 June 2013


Ramai menunggu dan bertanya bilakah pengambilan sesi Putera Army RileksCrew yang seterusnya di adakan? ini mungkin berita baik kepada anda yang tertunggu tunggu, Pengambilan ke akedemi putera army rilekscrew yang ke-2 secara rasminya telah dibuka.


Kepada mereka yang belum tahu apa itu Putera Army Rilekscrew?
Pertama boleh rujuk DISINI, atau DISINI, Secara ringkasnya, Putera Army adalah sebuah kelas pembelajaran IT  percuma secara online dari Rilekscrew, didalam Putera Army, anda diajar asas berkaitan dunia komputer seperti, Asas membina website dengan wordpress, cara membuat laman web beserta tetapan databased, cara mencari kelemahan laman web, cara tembus keselamatan laman web, cara menjaga keselamatan identiti didalam talian, dan banyak lagi.

Seperti yang sebelum ini, diantara syarat syarat yang ditetapkan sebelum anda mendaftar masuk adalah seperti:
Peraturan jika sudah berada didalam Group.Sila ambil perhatian.
1- Ada dilarang mengguna sebarang jenis auto like, auto komen, auto post dan semua jenis aplikasi SPAM!
2- Ada Tidak digalakan komen dengan komen komen yang tidak mendatangkan Faedah atau jenis Sia-Sia kerana ini hanya akan memenuhkan ruangan komen.
3- Hormati Rakan rakan yang lain.Sila abaikan pertanyaan rakan yang mungkin tidak kena pada selera anda
4- Tidak boleh menimbulkan isu isu yang boleh mengakibatkan pergaduhan sesama rakan didalam komuniti
5- Anda dilarang post LINK didalam group, sama ada link berkaitan promosi, iklan seperti link Says,Churp2 dan sebagainya,
5- Anda bebas atau bersih dari Mana Mana kumpulan Penggodam
6- Jangan Riak atau berlagak jika pertanyaan salah seorang ahli didalam group mungkin di anggap NOOB.Putera Army mewujudkan komuniti untuk berkongsi ilmu, bukan tunjuk pandai.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila tinggalkan komen anda dibawah, atau terus bertanya mereka di facebook " RileksCrew " di https://www.facebook.com/HackingCorps

Daftar kemasukkan Putera Army :
http://recruit.rilekscrew.net/

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi mereka yang berkaitan sebelum mengisi apa apa borang, kadang kadang kesilapan kecil boleh membuat permohonan anda tidak diterima .

Sumber dari GilerHackers

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -